tworzony jest z myślą o kadrze zarzadzającej wszystkich szczebli, w strukturach zajmujących się obsługą klienta w organizacjach.
Zważywszy na to, że biuletyn w swojej podstawowej formie jest bezpłatny,
powinien skutecznie docierać do prawie 300.000 firm w Polsce.
Na stałym sięganiu do tresci tam publikowanych, powinno zalezeć przede wszystkim najwyższej kadrze menedzerskiej, która dzięki nim właśnie oraz dzięki ułatwionym dostępom do narzędzi weryfikacji kwalifikacji pracowniczych, jest w stanie właściwie zmonitorowac przebieg i zakres prac osób jej podlegających.
Ucieczka przed systematycznym monitorowaniem, wykonywanym przez kierowników i dyrektorów, staje sie najczęstszą przyczyną wystepowania złych dla firmy zjawisk, powiązanych z niedostateczną kontrolą procesów zarządczych.
Chcesz wiedzieć w jaki sposób narzędzie monitorowania wspomagają Twoją pracę? - czytaj systematycznie CX-BOK, Biuletyn Obsługi Klienta!