integracja branzy - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

integracja branzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Biuletyn Obsługi Klienta
_JJednolite oblicze...y

Każde środowisko branżowe, dbające o uznanie, musi byc reprezentowane na forum gospodarki regionalnej, krajowej i miedzynarodowej, a nawet globalnej.
Stopień skomplikowania modeli funkcjonoania na róznych rynkach, a także zróżnicowanie psychospołeczne społeczeństw sprawiaja, ze ciagle mamy mozliwość odnajdowania ciekawych rozwiazań i trendów, by te najlepsze przenosić na lokalny grunt.

Związki i stowarzyszenia krajowe prezentują idee lokalne, a także staja się swoistymi bramami otwarcia na to, co nowe w branży.

W Polsce, interesy branzy customer care (CX-CEM) prezentują i zrzeszają środowisko, nieliczne organizacje branżowe:
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego