e-szkolenia - nowosci - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

e-szkolenia - nowosci


Rozpoczynamy zapowiadane wczesniej działania edukacyjne.
Tak jak wielokrotnie zabieralismy w tej sprawie głos, tak i teraz chcemy spowodować , by wszyscy zajmujacy sie zagadnieniem operacynej obsługi klienta, mieli mozliwośc uzyskania własciwego przysposobienia do wykonywanych, wynikających z charakteru ich pracy zadań.
IPK5 Podstawy Komunikacji w Obsludze Klienta
Szkolenia, które przygotowujemy z udziałem osób od wielu lat zaangazowanych w procesy szkoleniowe, wpisuja sie w główny nurt naszych działań:
        • maja stanowić bazę wiedzy, na podstawie której bedzie mozna okreslic zarówno predyspozycje, jak i stopień opanowania wiedzy, niezbednej do wykonywania swoich zadań
        • dzieki masowemu użyciu, maja byc przystępne cenowo
        • mają dawać możliwość wielokrotnego zgłebiania materiału oraz mozliwość sprawdzenia swoich kwalifikacji, na podstawie licencji/kodu, którego ważność ogranicza limit aktywnych dni (60 dni kalendarzowych od chwili pierwszego zalogowania)
        • maja dawać mozliwośc przystapienia i wykonania egzaminu sprawdzajacego, potwierdzonego certyfikatem zaliczenia kursu (certyfikat imienny-zgodny z danymi podanymi w chwili wykupywania szkolenia, z opisana metodologią szkolenia)
        • maja dawać mozliwośc wykonywania ponownych podejść do niezaliczonego egzaminu, za symboliczna kwotę (podejscie ponowne do egzaminu- cena 25.00 zł netto/30.75 zł brutto)
        • maja umozliwiać korzystanie ze zniżek przy wykupieniu innych szkoleń z naszej oferty w zakładanym w ofercie czasie
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego