Centrum Wsparcia Menedzera - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Centrum Wsparcia Menedzera






Sekcja wsparcie menedzera powstała wskutek zaobserwowania na rynku zjawiska braku obszaru odniesienia dla realizowanych przez menedzerów działań.
Mozliwośc skonfrontowania swoich osadów oraz jakości wykonywanej przez siebie pracy, z ogólnie obowiazujacymi lub narzucanymi przez środowiska opiniotwórcze tezami, jest najskuteczniejszym sposobem uprawiania samokontroli i samodoskonalenia.

Na łamach naszego portalu bedziemy publikowac opinie osób posiadajacych najwieksze doświadczenie w zakresie kultury i efektywnosci obsługi klienta, a także podsuwać bedziemy gotowe algorytmy, mozliwe do zastosowania w konkretnych przypadkach.

,
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego