Newsletter_BOK-2018

Biuletyn Obsługi Klienta
Przejdź do treści

Menu główne:



CX_BOK 45 (9-10)2021

Jeśli pracujesz w jednym z poniższych działów:
  • Dziale Obsługi klienta
  • Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta
  • Dziale Reklamacji
  • Działe Obsługi Zamówień
  • Działe Wsparcia Uzytkownika
  • Dziale Handlowym lub Dziale Sprzedazy
możesz, dzieki nam,  być na bieżąco z zagadnieniami poruszanymi przez naszych ekspertów, na łamach naszego czasopisma/newslettera.
Kolejny biuletyn
 w Twoich rękach
Na stronach naszego CX-CEM Biuletynu, zgodnie z obietnicą prezentujmy kolejne artykuły, mające przyblizyć Ci, drogo czytelniku, zagadnienia środowiska związanego z obsługą klienta. Tematy poruszane tym razem zostały wymuszone zaistniałą sytuacja, zmaganiami całego społeczeństwa z COVID-19. Nie wiemy czy będą stanowic inspirację dla nowej rzeszy czytelników czy wsparcie dla wszystkich niemogących sobie poradzić z całkiem nową sytuacją. Czterdziesty trzeci raz z rzędu trafiamy do Twoich rąk i próbujemy Cię inspirować i wspierać.
Dodatkowo, co wynika z naszych więzi ze środowiskiem marketingowym, piszemy o kolejnych inicjatywach Stowarzyszenie SMB  oraz próbujemy rozwiązywać kolejne branżowe dylematy.

Jak zawsze, zapraszamy i tym razem, do zapoznania się z treściami biuletynu, wnikliwego ich przeczytania i do podejmowania przemyślanych decyzji o prenumeracie indywidualnej lub instytucjonalnej naszego periodyku, w wybranej przez siebie formie. Najlepsi propagatorzy Biuletynu mogą liczyć na nagrody, w postaci pożytecznej niespodzianki książkowej... lub możliwości uczestniczenia osobistego w wybranych inicjatywach Redakcji CX-CEM Biuletynu.

A kolejny numer newslettera, już 44, za niecałe 5 tygodni...

Życzymy inspirującej lektury
Readakcja Biuletynu CX-BOK
 



Jesli jesteś menedzerem, liderem, specjalistą czy chcącym rozwijać swoje kompetencje pracownikiem działu obsługi klienta

ZAPRENUMERUJ NASZ BIULETYN

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego zajmie Ci najwyzej 3 minuty,
a otrzymasz dostęp do wszystkich nowinek ze świata
Customer Experience i Customer Experience Management
nie ponosisz żadnych kosztów!

Zaczynajmy
CCMS Polska S-ka z o.o.
biuro@cx-cem.pl
tel.+48 519 070 003
Wydawnictwa CCMS 2021
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego