Biblioteka - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Biblioteka

W sekcji biblioteka otrzymujesz dostep do
    • swiata publikacji archiwalnych z zakresu opieki nad klientem i szeroko rozumianego zagadnienia zarządzania
    • zgromadzonych zasobów archiwalnych, które dostępne są wyłacznie w formule klubowej, udostepnionych wyłącznie zarejestrowanym klubowiczom BOK
    • dostepu do innych zasobów, w tym do słownika branzowego typu WIKI- omawiajacego terminologię branzy CX-CEM w sposób szczegółowy
Pozostając w klubie, ponadto bedziesz otrzymywał regularnie (jeden raz w miesiacu) powiadomienia o nowych, dostepnych przez portal narzędziach do wykorzystania w swojej własnej pracy oraz o nowosciach w zakresie najnowszych wydarzen branzowych oraz najświeższej literatury branżowej.

Zgłoś swój akces do
Klubu Obsługi Klienta BOK
(tu znajdziesz formularz zgłoszeniowy)

Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego