INAUGURACJA IV EDYCJI STUDIUM MENEDZERA CALL CENTER (czytaj dalej >)
Inauguracja
IV edycji Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wraz z Polskim
Stowarzyszeniem Marketingu SMB 23 października zorganizowało Inaugurację IV
edycji Studium Menedżer Contact Center. Jest to jedyny program rozwoju
kompetencji w Polsce, dedykowany dla menedżerów oraz osób aspirujących do zarządzania
jednostkami cc. dalej>>
INAUGURACJA IV EDYCJI STUDIUM MENEDZERA CALL CENTER (czytaj dalej >)
** *** **
.AKTUALNOŚCIw świecieCX-CEMl
Raporty i wyniki badań marketingowych to nieodzowne narzedzia do kreowania efektywnych działań na rynku klienta i konsumenta. Wiedza na temat jego (klienta) zachowań, preferencji i oczekiwań stanowi podstawę działań marketingowych, nowocześnie zarzadzanych firm. Kanały komunikacji i dostepu, to bardzo szeroki obszar użytecznej wiedzy. Czasami to, co wydaje nam sie oczywiste, wcale nie jest efektywne, zaś to, co bagatelizujemy, okazuje się idealnym narzedziem zarzadzania sprzedazą i świetnym narzedziem podnoszenia poziomu konwersji zakupowej. Zasłanianie się menedzerskim brakiem czasu i brakiem dostepu do specjalistycznych badań i sporzadzanych profesjonalnie szacunków, to przejaw braku profesjonalizmu lub objaw złego sposobu zarzadzania firmą ... (Raport TGI 2020 >>)
Doskanałe narzędzie wspomagania wiedzy, o ile stosuje się je rozsądnie i nie pozostawia pracowników samych sobie. Pozwala ono na wykorzystywanie okresów obnizonej ich (pracowników) efektywności do ustawicznego podnoszenia kwalifikacji stanowiskowej/zadaniowej , co znajduje swoje odzwierciedlenie w sposobie świadczenia usług wobec klienta/użytkownika. Automatyzacja procedu edukacyjnego nie zastapi obcowania z osobistym coachem, uczestnictwa w warsztatach z doskonałym, rozumiejacycm pracę trenerem czy zwykłej, codziennej rozmowy z otwartym na pomoc przełozonym. Ale, pozwala samemu pracownikowi, na dobieranie zakresu, tempa i sposobu nauczania. Pozwala tez przełożonym sledzić/monitorować procesy odswieżania i pogłebiania wiedzy ...(>>)
GRUDZIEŃ'21
LISTOPAD-
Dekalog CEM
Każde przedsięwzięcie związane z CX musi uwzględniać zestaw koniecznych parametrów, bez właściwej analizy których narażone jest na dotkliwą porażkę. Nie można jednak zapomina o dwóch przeciwstawnych sferach. Jednej- sferze oczekiwań klienta i drugiej - sferze wymagań firmy wobec pracownika. Każda firma ustala swoje własne zasady, ale by uniknąć sytuacji bycia outsiderem powinna śledzić poczynania swojej konkurencji na rynku. Powinna znać standardy tych najlepszych i tych stanowiących bezpośrednią konkurencje dla nich samych. Mało tego, pracownicy powinni wiedzieć dlaczego nie wszystkie zagadnienia sa rzeczywiscie istotne i powinni potrafic dostosować swoją narrację do wscibskich i sprytnych pytań klientów, starających się znaleźć dla siebie najlepszą korzyść ...(>>)
Współcześnie obszar współpracy z dokonującym zakupów naszych usług i towarów z nimi zwiazanych staje się dla wielu firm szczególnie ważny. Dzieki proklienckim zachowaniom i postawom, najbarziej zadowoleni ze współpracy staja sie ambasadorami marek, firmi kreatorami swoistej mody na bycie wiernym. Stałość i powtarzalność jest parametrem okreslajacym współczesny sukces firm.
We współczesnym, szalonym świecie
tylko profesjonaliści biznesu, osiągać będą znaczące
SUKCESY
jesteśmy tu właśnie po to, by ich kształtować oraz wspomagać realizowane przez nich misje i wykonywane zadania